Mineralna voda Selters

[:en]Pursaunt to international classifications, “Selters” is an alkaline-muriatic, carbon- acidic, hyperthermic (50oC), with high mineral content (7.8 g of dissolved mineral matter per liter) mineral water. It is used in the form of mineral bath with underwater massage, hydro-kinesitherapy in the pool and inhalation in cases of respiratory diseases. Medicinal properties of the water have been known and confirmed for over 100 years.

The basic indications for use of the water include:

• degenerative diseases of the musculoskeletal system, relapse phases of inflammatory rheumatism
  • conditions after injuries of the bones, joints, and muscles
  • neurological diseases
  • vascular diseases
  • upper airways diseases

the-beauty-of-water-wallpaper_1024x768-6[:rs]

Prema  svetskoj klasifikaciji,  mineralna voda Selters spada u alkalno-murijatične, ugljenokisele hiperterme, visoke mineralizacije (7.8 gr. rastvorenih mineralnih materija u litru). Primenjuje se u vidu mineralnih kupki sa podvodnom masažom, hidro-kinezi terapije u bazenu, kao i u vidu inhalacija kod oboljenja disajnih organa. Lekovito svojstvo ove vode poznato je i upotrebljava se više od stotinu  godina. Od 1906. godine,  pod nazivom “Srpski Selters”, voda je flaširana i distribuirana širom Evrope.

Termomineralna voda Seltersa stiže sa dva izvora. Spada u grupu najlekovitijih prirodnih i  mineralnih voda (natrijum-hidrokrbonatno-hloridna, ugljenokisela homeoterma, sa temperaturom od 42-45°C) i može se koristiti  za piće, kupanje, inhalaciju i ispiranje. Konzumiranje Selters vode, najviše 400ml,  preporučuje se osobama koje pate od neinfektivnih zapaljenja grla, želuca, creva, žučnih puteva i mokraćnih kanala, zatim osobama koje pate zbog nedostatka želudačne kiseline (hipoaciditet, hipohloridija), osobama koje imaju kamence u žučnoj kesiji i osobama koje imaju hroničnu opstipaciju.

Osnovne indikacije za primenu ove vode su:

• degenerativna oboljenja koštanozglobnog sistema, mirne faze zapaljenjskog reumatizma
  • stanja posle povreda kostiju, zglobova i mišića,
  • neurološka oboljenja
  • oboljenja krvnih sudova
  • oboljenja gornjih disajnih puteva

Selters voda etiketa Selter etiketa[:ru]По мировой классификации минеральная вода Селтерс является щелочно-соляной, углекислой, гипертермией (50oC), с  высокой степенью минерализации (7,8 граммов растворенных минералов в литре). Используется для минеральных ванн с подводным массажем, гидро-кинезотерапия в бассейне, как и в виде ингаляции заболеваний дыхательных путей. Целебные свойства этой воды известны и используются уже более 100 лет.

Основные показания для использования этой воды:

• дегенеративные изменения в костях и суставах, тихие фазы воспалительного ревматизма
  • состояния после травм костей, суставов и мышц
  • неврологические заболевания
  • сосудистые заболевания и